وقت سفارت لوکزامبورگ

تعیین وقت سفارت لوکزامبورگ و ویزای کشور لوگزامبورگ از جمله خدمات ماست. در این مطلب در مورد انواع وقت سفارت، ویزا و مدارک ویزای توریستی لوکزامبورگ، مدارک ویزا تجاری لوکزامبورگ، مدارک ویزا دانشجویی توضیحاتی داده شده است.

وقت سفارت لوگزامبورگ

وقت سفارت لوکزامبورگ

 

مراحل گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ:

شما مسافرین محترمی که قصد سفر به کشور لوکزامبورگ را دارید می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن، اقدام به اخذ وقت سفارت لوکزامبورگ ، نمایید. بدین منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با مجموعه ویزا پارت برای وقت ویزا لوکزامبورگ به شماره  86043219-86044395
  2. ارسال مدارک لازم (صویر پاسپورت و عکس 4*3 ) برای وقت سفارت لوکزامبورگ از طریق تلگرام به شماره 09031991712
  3. تعیین وقت سفارت توسط ما
  4. واریز مبلغ تعیین شده توسط شما
  5. ارسال وقت سفارت کشور مربوطه توسط ما
وقت سفارت لوگزامبورگ
ارسال مدارک به تلگرام
ارسال سریع به تلگرام

لوکزامبورگ

وقت سفارت لوگزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری در شمال فرانسه است که با آلمان، فرانسه و بلژیک همسایگی دارد. این کشور یکی از  سه کشوری هست  که بیشترین درآمد سرانه را  در دنیا دارد و اغلب به‌عنوان امن‌ترین کشور دنیا اسم برده می‌شود. این کشور جزو کشورهایی با چند فرهنگ است. اغلب مردم به چهار زبان فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و لوکزامبورگی صحبت می‌کنند. درآمد اصلی این کشور از فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی و بانکداری است و یکی از بزرگترین مراکز بانکداری اروپاست. رفت‌وآمد از لوکزامبورگ به کشورهای همسایه به راحتی صورت می‌گیرد و با قطارهایی که چندین بار در روز حرکت دارند تا بروکسل ٣ ساعت، تا پاریس ٢,٥ ساعت و تا تریه در آلمان ٤٥ دقیقه فاصله است.

جمعیت لوکزامبورگ

لوکزامبورگ، کشوری است کوچک با جمعیتی حدود ۵۰۰‌ هزار نفر. پایتخت این کشور هم «لوکزامبورگ» نامیده می‌شود و حدود ۹۰‌هزار نفر جمعیت دارد، البته طی روز، این جمعیت به ۱۳۰‌هزار نفر افزایش پیدا می‌کند. ۴۰‌هزار نفر از کشورهای همسایه، بلژیک، فرانسه و آلمان برای کار به لوکزامبورگ می‌آیند و شب‌ها به کشور خود برمی‌گردند.

شرایط کار در لوکزامبورگ

شرایط کار، بیمه و قوانین مالیاتی در لوکزامبورگ به صورتی است که این افراد کار کردن در این کشور را به کشور خودشان ترجیح می‌دهند. لوکزامبورگ کشوری در قاره اروپا است که به مرکزی برای موسسه‌های مالی و بانک تبدیل شده است.

شرایط کار، بیمه و قوانین مالیاتی در لوکزامبورگ به ‌صورتی است که افراد کشورهای همسایه کارکردن در این کشور را به کشور خودشان ترجیح می‌دهند. پنجمین کشور جهان از نظر کیفیت زندگی و دارای بالاترین درآمد سرانه در میان کشورهای جهان است. این کشور همچنین از نظر وضع بهداشتی و کیفیت زندگی نمرات بالایی کسب کرده است. نرخ سواد در این کشور ١٠٠درصد بوده و سرانه رشد بهره‌وری در لوکزامبورگ به بیش از ٥٠‌هزار و ٣٠٠ دلار می‌رسد. درحالی‌که سهم بخش خدمات از تولید ناخالص داخلی این کشور اروپایی حدود ٨٤‌درصد است، سهم بخش صنایع تولیدی حدود ١٤‌درصد است. در این کشور ٢٤ روز طول می‌کشد تا بتوانید یک شغل جدید را آغاز کنید و نرخ بیکاری در آن ٨/٦‌درصد است.

مردم لوکزامبورگ

جمعیت این کشور ٤٨٦‌هزار نفر با میانگین سنی ٣٩‌سال است. امید به زندگی برای زنان ٨٣ و برای مردان ٧٦‌سال است. ٨٧‌درصد از مردم این کشور مسیحی پیرو کلیسای کاتولیک رم هستند. زبان رسمی آنها لوکزامبورگی است.

زبان

در لوکزامبورگ سه زبان رایج است. زبان لوکزامبورگی که برای گفت‌وگوهای روزمره از آن استفاده می‌شود، زبان فرانسه که زبان قانونی کشور است و مکاتبات قانونی به این زبان انجام می‌شود و زبان آلمانی که در مطبوعات از آن استفاده می‌شود. بچه‌ها در لوکزامبورگ در ۶ سالگی با آغاز دبستان، درحالی‌که در خانه به زبان لوکزامبورگی صحبت می‌کنند، زبان آلمانی را می‌آموزند، در ۷ سالگی فرانسه را آغاز می‌کنند، از ۱۲ سالگی به بعد ریاضی را به زبان فرانسه می‌آموزند و در ۱۳ سالگی زبان انگلیسی را شروع می‌کنند. به این ترتیب با پایان دوره راهنمایی، ۴ زبان را می‌دانند و مهم‌تر این‌که این زبان‌ها باعث سردرگمی‌شان نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.