سفر به وین

سفر به وین

راهنمای سفر به وین

وین پایتخت اتریش به عنوان یکی از زیباترین شهرهای زیبا در اروپا محسوب می شود. این شهر زمانی پایتخت حاکمان هابسبورگ، امپراتوری اتریش و مجارستان بود. زمانی که این امپراتوری برقرار بود، بناهای زیادی در شهر وین ایجاد کرد. در حال حاضر یکی از مراکز اصلی گردشگری در این شهر، بناهای تاریخی مربوط به امپراتوری اتریش مجارستان است.

وقت سفارت اتریش

چرا سفر به وین … ؟

  • پادشاه سوار: یکی از اثر زیبا و دیدنی جاذبه های تاریخی وین در کنار خیابان هاپ در تراموا قرار دارد. ساختمان آن نیز با درختان زیبا پوشیده شده که نمایانگر شکوه و عظمت پادشاهی این کشور می باشد.
  • دنیای موسیقی: برگزاری اپرا در شب ها یکی از برنامه های سرگرمی در شهر وین محسوب می شود. به همین دلیل است که از شهر وین به عنوان قلب موسیقی جهان یاد می شود.
  • موزه تاریخ هنر: بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از آثار هنری کلاسیک از جمله اثار به جا مانده از Breughel، تیتان، رامبراند و روبنس، به موزه اتریش سر می زنند.
  • کاخ شونبرون: این کاخ در ردیف کاخ های سلطنتی عجیب و افسانه ای به شمار می رود که در زمان حکومت هابسبورگ ساخته شده است. این کاخ محل زندگی پادشاهان برای فصل تابستان بوده است.
  • کافه های وین: برای چشیدن طعم قهوه واقعی می توانید به یکی از کافه های شهر وین بروید. در ساعت ۳ عصر به بعد در این کافه ها انواع نوشیدنی و شیرینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بهترین زمان سفر به وین 

برای رفتن به وین، بهترین فصل، بهار و پاییز است که هوای گرم و آفتابی کمتر شده و دمای آن کمی متعادلتر می باشد. در ماه های ژوئیه و اوت که شدت گرما به اوج خود رسیده و میزان دما به بالاتر از ۳۲ درجه می رسد. گاهی تحمل آن برای مسافران سخت و دشوار است.در فصل زمستان، در شهر وین بازارهای پر زرق و برق و جذاب کریسمس به راه است که اغلب آن ها بین المللی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.