خرید در پاریس

خرید در پاریس

راهنمای خرید در پاریس

اگر مسافر پاریس باشید، حتما زمانی را هم برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازارها و فروشگاه‌های این شهر در نظر می‌گیرید. پاریس، شهر مد، شهر بوتیک‌های لوکس و زیبا و شهر برندهای مشهور دنیا است.

در پاریس چی بخریم؟

برای خرید در پاریس هیچ کسی نیست که آوازه‌ی عطر، پنیر، لباس، جواهرات و عتیقه‌جات فرانسه را نشنیده باشد. هر کدام از این کالاها می‌توانند سوغات خوبی باشند که با دیدن آنها، یاد و خاطره‌ی سفر به پاریس در ذهن شما زنده شود.

وقت سفارت فرانسه

شکلات و شیرینی

اگر خودتان اهل شیرینی‌جات هستید یا دوستانی دارید که عاشق شیرینی و شکلات هستند، پس فرصت را از دست ندهید و از بهترین شیرینی‌ها و شکلات‌های فرانسه بخرید. 

زیورآلات، کیف و کفش

در پاریس، همه‌ی برندهای مشهور دنیا در زمینه‌های مختلف از کیف و کفش گرفته تا ساعت و زیورآلات، فروشگاه‌های متعددی دارند. در این شهر هیچ محدودیتی از بابت خرید این محصولات ندارید. با هر سلیقه و بودجه می‌توانید برای خود و دوستانتان کالایی بخرید.  

خرید عطر در پاریس

پاریس، یک بهشت واقعی برای علاقه‌مندان به عطر است. عطرهای فرانسوی نیاز به تعریف ندارند. در پاریس عطرفروشی‌های زیادی خواهید دید. از فروشگاه‌های مطرح‌ترین برندهای عطر دنیا تا فروشگاه‌های کوچک. کمیاب‌ترین عطرهای دنیا در این فروشگاه‌ها پیدا می‌شوند.

لباس

پاریس، پایتخت مد جهان است. یکی از چهار رویداد بزرگ مد دنیا، یعنی هفته‌ی مد پاریس، سالی دو بار در این شهر برگزار می‌شود. اگر جزو آن دسته از مردانی هستید که خرید را کاری مخصوص خانم‌ها می‌‌دانید بهتر است به Bryummel، فروشگاه مخصوص لباس‌های مردانه، سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.