هتل های ارزان شهر ونیز ایتالیا
هتل های ارزان شهر ونیز ایتالیا

7 تا از بهترین هتل های ارزان در ونیز برای سال 2018

گراند چنل ونیز عکس: مایک ایچ

هیچ چیزی دوست داشتنی تر از ملاقات شهر ونیز نیست. چشم پوشی از مناظر کانال، مکان های فرهنگی بی نظیر و غذاهای اشرافی و خوشمزه کار سختیست. اما مانند بسیاری از شهری های نمادین اروپا، ونیز می تواند مقصدی گران محسوب گردد، بخصوص زمانی که نوبت به رزرو هتل برسد.
می توانید با جستجو در اینترنت به دنبال مکان های ارزان تر بگردید، اما پیدا کردن جایی تمیز و راحت برای سکونت می تواند چند روز وقت شما را بگیرد. به منظور صرفه جویی در زمان و پول، برای شما چند تا از هتل های محبوب ونیز در سال را با کمک از راهنمای تورمان انتخاب کرده ایم، در نتیجه می توانید با خیال راحت مطمئن شوید که یکی از هتل های با ارزش و اقتصادی را رزرو کرده اید.
وقتی که یکی از اتاق های این هتل ها را رزرو کردید، می توانید چندین یورو در مخارج خود صرفه جویی کنید. هیچ یک از این هتل های ارزان هزینه ای بیش از 80 دلار برای یک شب را نخواهند داشت.ضمنا برای دریافت اخذ وقت سفارت ایتالیا 3ماه زود تر اقدام نمایید

  • ‌هتل آلبرگو سن ساموئله

هتل آلبرگو سن ساموئله
هتل آلبرگو سن ساموئله

همسایگی:سن مارکو
اتاق دو نفره از 51 دلار
اگر دنبال ماندن در جایی شیک هستید، آلبرگو سن ساموئله، همان جاست. هتل ترکیبی بی نظیر از بوتیک و فضایی آنتیک برای محیطی چشم نواز با قیمتی مناسب است. خارج از دکور زیبای آن، اتاق ها بسیار ساده طراحی شدند (بدون تلویزیون یا تهویه). برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید دستشویی مشترک رزرو کنید.

  • هتل آی دو موری

هتل آی دو موری
هتل آی دو موری

همسایگی: سن مارکو
اتاق دو نفره از 65 دلار
آیا مکان های عالی نزدیک میدان سینت مارک وجود دارد؟ بله. مناظر بی نظیر و ارزان و اتاق های تمیز چطور؟ بله. مدیریت دوستانه و خوشایند؟ بله. هتل آی دو موری با ارائه تمامی این چیز ها به اضافه وسایل راحتی مانند تلویزیون، گاو صندوق، سیستم تهویه و وای فای رایگان، با استاندار های ارزان ما سازگار است.

  • هتل گالریا

هتل گالریا
هتل گالریا

همسایگی: دورسودورو
اتاق دو نفره از شبی 69 دلار
هتل گالریا مکانی دوست داشتنی و با سبک قدیمی است، همراه با مبلمان آنتیک و وسایل رفاهی ساده، اتاق ها دارای بار های کوچکی (با نوشیدنی های اضافی) و وای فای رایگان هستند و هزینه شبانه شامل صبحانه هم می گردد. بهترین بخش برای رزرو یک اتاق در هتل گلوریا کجاست؟ مناظر بی نظیر گراند کانال.

  • هتل آلربگو دانی

هتل آلبرگو دانی ونیز ایتالیا
هتل آلربگو دانی

همسایگی: کاستلو
اتاق دو نفر از شبی 71 دلار

یک مکان ارزان کلاسیک، آلبرگو دانی می تواند خانه دوم شما باشد. هتل در کنار کانال قرار گرفته و به میدان سینت مارک نزدیک است. اتاق ها نمای رو به کانال و باغ را ارائه می کنند و ظاهر آنها ترکیبی از مبلمان و تزئینات است. وسایل رفاهی محدود است اما وای فای رایگان در مکان های اصلی در دسترس است. از این ها هم بهتر می خواهید؟ صبحانه همراه با اقامت.

  • هتل لوکانا سیلوا

هتل لوکانا سیلوا
هتل لوکانا سیلوا

همسایگی: کاستلو
اتاق دو نفر از شبی 71 دلار

مکانی در کنار کانال، هنری اصلی و  مالکی دوستانه لوکانا سیلوا را تبدیل به دیگر محل محبوب و ارزان کرده است. اتاق ها تمیز و ساده هستند. میهمانان هم می توانند از دو تراس که مشرف به کانال هستند، به همراه وسایل رفاهی مدرن مانند تهویه هوا و وای فای رایگان لذت ببرند

  • هتل دلا مورا

 

هتل لوکانا سیلوا
هتل لوکانا سیلوا

همسایگی: سانتا کروسه
اتاق دو نفره از شبی 76 دلار
هتل دلا مورا اتاق هایی با نمای کانال و موقعیتی درست در جلوی خیابان مخصوص خرید سانتا کروسه، ارائه می کند. هنر اصیل به مکان زیبایی خاصی می دهد و هتل به لطف نبودن تلویزیون دارای محیطی آرامش بخش است.

  • هتل لوکاندا آل لیون

هتل لوکاندا آل لیون
هتل لوکاندا آل لیون

همسایگی: کاستلو
اتاق دو نفر از شبی 79 دلار
ساختمان لوکاندا آل لیون میهمان خانه دلپذیر با مدیریت خانوادگی است که برای سرویس های اضافی خود مانند اتاق های بزرگ، سیستم تهویه و وای فای رایگان معروف است. به این سرویس ها می توانید دکور اشرافی و اتاق های ویژه با مناظر عالی را اضافه نمایید، مکانی عالی برای رزروی ارزان.

 

4 comments

  1. دیگه کسی اگه میخواد بره ایتالیا نباید دنبال ارزونی باشه

  2. ABDOLREZA BORAZJANI

    لطفا اسامی هتلهای ارزان قیمت را برایم بفرستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.