مرکز خرید استانبول مال در ترکیه

مرکز خرید استانبول مال در ترکیه

خرید کردن یکی از زیبایی های هر سفری است اما بسیاری از افراد تنها به قصد خرید کردن به کشور های محتلف سفر می کنند و کار انها تجارت کالا های مختلف در بین کشور های مختلف است یکی از کشور هایی که مورد توجه تجار واقع شده است کشور ترکیه است .شهر استانبول در کشور ترکیه از مراکز خرید بی نظیری برخوردار است. در ادامه با همراه باشید تا با یکی از مراکز خرید شهر استانبول اشنا شوید.

امروز به سراغ یکی از مدرن‌ترین و زیباترین شهرهای منطقه خاورمیانه یعنی استانبول رفته‌ایم. سالانه گردشگران بسیاری که تعداد زیادی از آن‌ها نیز ایرانی می‌باشند به این شهر زیبا سفر می‌کنند و برای خرید به سراغ مرکز خرید استانبول مال میروند. کسانی که برای مسافرت خود استانبول را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند برای گذراندن اوقات فراغت خود گزینه‌های تفریحی بسیاری را پیش رو خواهند داشت.

خرید در شهر استابول

امروز می‌خواهیم شما را با مدرن‌ترین مرکز خرید کشور ترکیه آشنا کنیم. در این مرکز خرید مدرن خریدی دلچسب و تجربه‌ای متفاوت را کسب خواهید کرد. مرکز خرید استانبول مدرن‌ترین مرکز خرید استانبول دارای فروشگاه‌های لوکس است که ظاهری دلفریب دارند که شما را به خود جذب کرده و برای خرید کردن وسوسه می‌کنند.

مزیت های مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در استانبول با داشتن ۳۵۰ فروشگاه لوکس از برندها و مارک‌های مطرح دنیا و همچنین استانبول به حساب میآید و در هنگام خرید هر چیزی را که نیاز داشته باشید به آسانی می‌توانید در این مرکز خرید تهیه کنید. در استانبول مال علاوه بر فروشگاه‌های لوکس، رستوران، پارک سرپوشیده و حتی سینما نیز وجود دارد که شما میتوانید به راحتی تمام روز خود را در این مرکز خرید بگذرانید. این مکان که مال آف نیز شناخته میشود بهترین گزینه برای خرید اجناس لوکس و پیدا کردن معروف‌ترین و معتبرترین برندهای دنیا است.

مرکز خرید استانبول مال در ترکیه

معماری جذاب مرکز خرید استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال به عنوان مدرن‌ترین مرکز خرید استانبول شناخته میشود. این مرکز خرید به دلیل نمای زیبای داخل آن و همچنین معماری زیبای نمای سازه جذابیت فوق‌العاده‌ای برای گردشگران دارد. نمای خارجی مرکز خرید استانبول دارای معماری چشمگیر و بسیار تماشایی و زیبا است. استفاده از خطوطی که گویا یک سکوی تماشا به وجود آورده‌اند ویژگی اصلی معماری در این بخش می‌باشد.

در مرکز خرید استانبول مال تمامی عناصر فرهنگی، طراحی، تاریخی و نمادها در کنار هم باعث شده‌اند که شهر تاریخی استانبول کاملا به روز و به یک کلان شهر مدرن مبدل گردد.

خرید اجناس برند در مال آف

مال آف که یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول محسوب میشود دارای ۳۵۰ فروشگاه است که معروف ترین مارک‌ها و بهترین برندهای مطرح ترکیه و دنیا در این فروشگاه‌ها یافت می‌شود. جاذبه‌های استانبول مال به همین موارد محدود نمی‌شود، موی پارک “Moipark” که ۱۲.۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و یکی از بزرگترین پارک‌های سرپوشیده تفریحی ترکیه، شروق خاورمیانه و اروپا به حساب میآید در استانبول مال قرار دارد.

  • این مرکز خرید دارای یک مجموعه سینمایی بزرگ است که ۳۰۵۰ نفر گنجایش داشته و ۱۶ سالن بزرگ دارد.
  • رستوران‌های زیبا و شیک در این مرکز خرید وجود دارد که انواع غذاهای ترکی، فودکورت و غذاهای بین المللی در منو آنها یافت میشود.
  • استانبول مال دارای مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی است.
  • بزرگترین برندهای دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند.

راه های دسترسی به مرکز خرید استانبول

  • ۲۰ کیلومتری میدان تکسیم، ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتورک، ۱۲ کیلومتری مرکز خرید فروم که یکی دیگر از مراکز خرید استانبول است قرار گرفته است.
  • نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به استانبول مال İkitelli Sanayi
  • برای رفتن به مرکز خرید استانبول مال می‌توانید علاوه بر وسایل نقلیه شخصی خود، از وسایل نقلیه مترو و تراموا استفاده کنید.

اگر قصد دارید به وسیله مترو به استانبول مال بروید باید در ایستگاه ایکیتلی (İkitelli Sanayi) از قطار پیاده شده و پس از چند دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید.

رفتن به استانبول مال با وسیله شخصی

برای رفتن به استانبول مال با وسیله شخصی خود، باید ابتدا به بزرگراه ایرنه رفته و پس از آن از خروجی آتاتورک از اتوبان خارج شوید. سپس به بلوار سلیمان دنیرل می‌رسید. پس از آن به آسانی می‌توانید به کمک تابلوهای که در مسیر وجود دارد به استانبول مال برسید.

اطلاعات مورد توجه در مورد مرکز خرید استانبول

پروژه ساخت Mall Of İstanbul تنها محدود به ساخت این مرکز خرید نیست و این فروشگاه در واقع قسمت کوچکی از یک پروژه بزرگ تفریحی، تجاری در کشور ترکیه می‌باشد. در کنار این فروشگاه قرار است یک هتل با امکانات فوق‌العاده ساخته شود که دارای ۳۰۰ اتاق با بهترین امکانات است. در کنار استانبول مال نیز بخش مسکونی این پروژه واقع شده است که شامل ۴ برج مسکونی با ۱۰۹۲ واحد می‌باشد. همچنین در میان این برج‌ها یکی از آنها برجی اداری است که شامل ۱۸۰ دفتر کار است.

خوب است از استانبول مال بدانید:

  • Torunlar REIC صاحب پروژه استانبول مال است.
  • بر روی پروژه استانبول مال مبلغی معادل ۱.۳ بیلیون لیر ( واحد پول ترکیه ) سرمایه گذاری شده است.
  • تمام مساحتی که به این پروژه اختصاص داده شده برابر با ۶۵۶.۰۰۰ متر مربع است.
  • برای پارکینگ این مرکز خرید ۲۵۰.۰۰۰ متر مربع فضا اختصاص داده شده است و گنجایش ۴.۰۰۰ خودرو را دارد.
  • استانبول مال حتی در زمانی که پروژه در حال ساخت بود موفق شد جوایز بین المللی بسیاری را کسب کند. یکی از این افتخارات کسب جوایز “بهترین پروژه‌ی کاربرد مختلط” و “پروژه بهترین توسعه مرکز خرید” بود که به این مرکز خرید و تفریحی در سال ۲۰۱۱ اختصاص داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.