فیل های زیبادر Maesa

فیل های زیبادر Maesa

کمپ فیل های Maesa در تور تایلند از زیبایی های این منطقه محسوب می شود و بسیاری از افراد علاقه مند به طبیعت و حیوانات را به این کمپ جذب می کند. درکمپ فیل‌های Maesa به خوبی از فیل ها نگهداری می شود و به انها کار های مختلفی را اموزش می دهند که این نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این توانایی های این حیوانات با هوش بسیار جذاب می باشد.کمپ فیل‌های Maesa در سی کیلومتری شهر چیانگ‌مای قرار گرفته است.

فیل های زیبادر Maesa

یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر چیانگ‌مای در تور تایلند، کمپ فیل های Maesa است. فاصله این جاذبه از شهر با اتومبیل 30 دقیقه می‌باشد. کمپ فیل‌های Maesa بزرگترین‌ آن‌ها است که بیش از 80 فیل تربیت شده در آنجا حفظ و نگهداری می‌شود. هر روز ساعت 9 صبح نمایش‌های مختلف فیل‌ها در این کمپ اجرا می‌شود. علاوه بر این، در این کمپ، بسیاری از گردشگران‌ می‌توانند یک یا چند روز در اقامت‌گاه‌های ویژه‌ای که تعبیه شده، ساکن شوند تا تجربه زندگی با این فیل‌های دوست داشتنی را تجربه نمایند.

اولین تجربه همه گردشگران تور تایلند در این کمپ غذا دادن به فیل‌ها است که بسیار لذت بخش است. از ساعت 9 صبح به مدت نیم ساعت همه می‌توانند به فیل‌ها غذا بدهند. فیل‌ها فوق‌العاده موجودات باهوشی هستند. اگر به آن‌ها انعام دهید بلافاصله تشکر می‌کند و آن را به فیلبان می‌دهد. گرچه آن‌ها تربیت شده‌اند اما به صورت کلی از هوش و ذکاوت بالایی بهره‌مند خواهند شد.

هوش بالا، حافظه بسیار قوی و رفتار مهربان فیل‌ها با گردشگران سه مشخصه اصلی فیل‌های کمپ Maesa و قطعا دیگر کمپ‌های اطراف آن هستند. آن طور که مشخص بود این فیل‌ها از کودکی تحت تعلیم و تربیت واقع شده بودند و هر کدام از آن‌ها مهارت ویژه‌ای داشتند. مهارت‌‌هایی مثل فوتبال بازی کردن، نقاشی روی بوم کشیدن، دارت بازی کردن و حرکات مختلف با‌مزه انجام دادن.

بازی فوتبال یکی از جاذبه‌های اصلی این کمپ برای گردشگران تور تایلند است. در این نمایش فیل‌ها دو دسته می‌شدند و به صورت گروهی فوتبال بازی می‌کردند. نکته جالب این نمایش این بود که اگر گاهی هیچ کدام از دو تیم موفق به گل زنی نمی‌شدند با زیرکی توپ را از فاصله کمتر از یک متری هدف، وارد دروازه می‌کردند که این خود بسیار مفرح و دوست‌داشتنی بود و باعث نشاط تماشاچی‌ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *